Zwroty i reklamacje
1. Schemat działania reklamacji (Rozwiń Zwiń )
Prosimy udać się pod adres reklamacji i zwrotów, następnie wybrać przycisk "Reklamacje" (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).
Przykro nam, że dostarczone produkty okazały się niepełnowartościowe.
Aby wyjaśnić tę sytuację złóż reklamację, a my sprawdzimy co poszło nie tak. Zapoznaj się z poniższym schematem.
Otrzymałeś inny produkt niż zamawiałeś?
Jeśli dostarczony produkt jest w innym rozmiarze, kolorze, znajduje się na nim inny wzór lub jest uszkodzony, to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami i złóż reklamację.
Napisz powód reklamacji i załącz zdjęcia reklamowanego produktu. Opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań.
Czego od nas oczekujesz?
Wymiany na nowy towar
Uzupełnij adres, na który mamy dostarczyć zamówienie. Forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwszym zamówieniu.
Zwrot zapłaconej ceny
W formularzu reklamacji podaj numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
Weryfikacja. To etap w którym Biuro Obsługi Klienta dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego. Proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych.
Po weryfikacji otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.
PROSIMY O ODESŁANIE TOWARU
Paczkę z produktem, który reklamujesz odeślij dowolnym preferowanym sposobem wysyłki (paczek za pobraniem nie odbieramy). Dołącz do niej dokument reklamacji.
Aby otrzymać zwrot poniesionych kosztów za wysyłkę skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@gifted.pl. Zwrócona kwota nie będzie większa niż najtańsza forma dostawy dostępna w Sklepie.
Zachowaj towar bez odsyłania go
Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Biura Obsługi Klienta. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!
2. Schemat działania zwrotów (Rozwiń Zwiń )
Prosimy udać się pod adres reklamacji i zwrotów, następnie wybrać przycisk "Zwroty" (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).
Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony produkt, to zapoznaj się z poniższym
schematem i odpowiedz na zadane w nim pytania.
Chcę zwrócić towar
Czy minęło 365 dni od otrzymania paczki?
TAK
Zwrotu możesz dokonać do 365 dni od momentu otrzymania paczki. Jeżeli ten termin już upłynął, to nie masz możliwości zwrócenia zakupionego produktu.
NIE
Jeśli nie minęło 365 dni od momentu zamówienia produktu, masz możliwość zwrócenia towaru w przypadku jeśli:
Czy produkt jest personalizowany?
TAK
Przykro nam, natomiast Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu produktów z własnym nadrukiem oraz produktów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, dniem, miesiącem etc.) zgodnie z art. 38. pkt. 3. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
NIE
Aby zwrócić produkt wypełnij formularz zwrotu, znajduje się on pod tym linkiem. Pamiętaj że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
Paczkę z produktem, który zwracasz odeślij dowolnym preferowanym sposobem (paczek za pobraniem nie odbieramy). Dołącz do niej dokument zwrotów.
Po otrzymaniu paczki dokonamy zwrotu poniesionych kosztów produktu a także kosztów poniesionej wysyłki w terminie do 14 dni roboczych.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!
Jakich towarów nie można zwracać?
Co w przypadku, kiedy otrzymałem inny produkt niż zamawiałem?
Co jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?
Ponad 96,2% zamówień udało nam się zrealizować w czasie do 24h.
15 lat doświadczenia na polskim rynku.
Zapewniamy wysoką ochronę podczas transportu.