Realizacja zamówień
- Jaki jest czas realizacji?
- Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie, dlatego czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy (1-7 dni robocze) w zależności od formy wysyłki. Czas liczony jest od momentu zaksięgowania środków za zamówienie na koncie Sklepu lub w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, czas liczony jest od drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
- Czy jest szansa, abyście wysłali moje zamówienie szybciej?
- Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe.
- Czy po złożeniu zamówienia można dokonać jakiejkolwiek zmiany?
- Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się Działem obsługi klienta poprzez formularz znajdujący się w zakładce "Kontakt". Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.
- Czy mogę anulować zamówienie?
- Tak, ale tylko wtedy gdy nie dokonano płatności, a w przypadku płatności za pobraniem, gdy zamówienie nie trafiło do produkcji.
- Co zrobić jeśli status mojego zamówienia widnieje jako wysłane, a przesyłka nie dotarła?
- W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem obsługi klienta poprzez formularz znajdujący się w zakładce "Kontakt".
- Czy zamówienia można składać mailowo bądź telefonicznie?
- Zamówienia można składać tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową.
Reklamacje
- Co w przypadku, gdy otrzymałem inny produkt niż zamawiałem/am?
- Jeśli produkt, który otrzymałeś jest w innym rozmiarze, kolorze lub jest na nim inny wzór wtedy należy skorzystać z formularza reklamacji.
- Czy zakupione produkty są objęte gwarancją?
- Na zakupione produkty udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy wypełnić formularz reklamacji oraz dołączyć zdjęcia wady. Informacje o uszkodzeniu należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty przesyłki są zwracane.
- Co zrobić, gdy moja paczka jest uszkodzona?
- Jeżeli Twoja przesyłka jest uszkodzona, skorzystaj z informacji na stronie - uszkodzone przesyłki. W przypadku innych pytań zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem zamowienia@gifted.pl
Dokonywanie płatności
- W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
- - Szybki przelew PayU Natychmiastowe przekazanie pieniędzy do sklepu. Obsługa większości banków z dostępem internetowym. - Płatność kartą kredytową Natychmiastowe przekazanie pieniędzy do sklepu. Obsługa kart MasterCard, Maestro, Visa oraz Visa Electron. - Tradycyjny przelew Przelew dociera na konto odbiorcy po 1-2 dniach roboczych. - Za pobraniem Opłata za zamówienie pobierana przez kuriera DPD przy dostarczaniu zamówienia. Maksymalna kwota pobrania to 150 zł.
- Na jakie konto bankowe należy dokonać płatności?
- Numer konta: 28 1140 2004 0000 3402 7787 3914, bank: mBank S.A. Właściciel rachunku: Selino.pl Sp.j., ul. Naramowicka 266 C, 61-601 Poznań Kod SWIFT do przelewów międzynarodowych: BREXPLPWMBK Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
- Ile mam czasu na dokonanie przelewu?
- Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 3 tygodni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- Którą płatność mam wybrać, aby moje zlecenie zostało jak najszybciej przyjęte do realizacji?
- Najszybszą formą dokonywania płatności za zamówiony towar lub usługi jest szybki przelew PayU (szybkie przelewy, gdzie wybieramy swój bank i nie musimy wypełniać pól w przelewie), ponieważ pieniądze w tym przypadku trafiają do nas po kilku sekundach.
- Do jakiej kwoty jest możliwa wysyłka za pobraniem?
- Za pobraniem wysyłamy zamówienia, które nie przekraczają kwoty 150 zł
- Czy faktura za zamówienie jest dołączona do zamówienia?
- Nie, faktury są generowane automatycznie i można je pobrać z maila informującego o wysyłce, a także w panelu klienta po zalogowaniu na stronie, zakładka "Moje konto" > "Historia zamówień" > kolumna "Faktura".
- Czy ceny podane w sklepie Gifted.pl są cenami zawierającymi podatek?
- Tak, są to ceny brutto, czyli zawierają podatek VAT.
- Co jeśli nie odbiorę przesyłki za pobraniem?
- W przypadku nieodebrania zamówienia dostarczonego przez firmę kurierską klient zobowiązany jest do ponownej zapłaty za wysyłkę w wysokości 25 zł (DPD, InPost) lub 15 zł (Poczta Polska) wynikającej z obciążenia Sklepu opłatą za zwrot przesyłki do jego siedziby.
Formy dostawy
- Jakie są metody wysyłki?
- - 16,90 zł Przesyłka kurierska DPD 1-2 dni -25,90 zł Przesyłka kurierska pobraniowa DPD, do 150 zł w koszyku 1-2 dni - od 17,90 zł do 19,90 zł Paczkomaty Inpost (w zależności od ilości produktów w zamówieniu) 1-3 dni - 0,00 zł Odbiór osobisty w Poznaniu
- Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
- Tak, ale tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Wówczas koszt dostawy wynosi 0 zł. Odbiór jest możliwy po otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie jest gotowe, pod adresem Naramowicka 266C w Poznaniu - wejście A (wjazd od ul. Kresowej), od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
- Czy możliwa jest wysyłka poza granicę Polski?
- Tak, wysyłamy na terenie Unii Europejskiej. Należy najpierw dodać produkty do koszyka, następnie w koszyku sklepowym (etap 1) wybrać "Przesyłki zagraniczne". Lista krajów zagranicznych do których wysyłamy paczki: Austria, Azory, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Wysp Kanaryjskich), Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Madera, Malta, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szkocja, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Walia, Węgry, Włochy, Łotwa.
- Czy produkty ze sklepu Gifted.pl można nabyć w tradycyjnym sklepie?
- Niestety, produkty można nabywać wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
- Czy jest możliwe ustalenie późniejszej daty wysyłki?
- Wysyłka zamówienia następuje niezwłocznie po jego wyprodukowaniu i skompletowaniu. Nie ma możliwości ustalenia innego terminu wysyłki lub jej wstrzymania.
- Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas składania zamówienia?
- Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z Działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza lub drogą mailową, na adres podany w zakładce “Kontakt”.
- Ile mam czasu na odbiór mojego zamówienia?
- Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest utylizowany i nie ma możliwości zwrotu kosztów.
Pozostałe
- Czy założenie konta wiąże się z jakimiś opłatami?
- Nie, założenie konta jest całkowicie darmowe!
- Kiedy będą jakieś nowe wzory?
- Nowe projekty graficzne wprowadzane są każdego miesiąca (średnio 2 razy w miesiącu).
- Czy wyprodukowany kubek można myć w zmywarce?
- Tak, można, lecz nie należy używać przy tym silnej chemii (np. nabłyszczacz).
- Czy posiadacie stany magazynowe gotowych produktów?
- Dbając o jakość i zadowolenie klienta każdy produkt wykonywany jest indywidualnie według złożonego zamówienia.
- Jaką metodą znakujemy nasze produkty?
- Druk cyfrowy DTG - to jedna z najbardziej nowoczesnych technik znakowania, pozwala niemal ze szwajcarską precyzją i dokładnością drukować nawet najdrobniejsze elementy projektu. Druk cyfrowy DTG to główna metoda, z której korzystamy. Dzięki niej powstają wszystkie koszulki z własnymi nadrukami, body dziecięce, koszulki oversize z nadrukiem, koszulki dziecięce z autorską grafiką a czasami także bluz. Sublimacja - ta technologia doskonale nadaje się do wykonywania nadruków na materiałach poliestrowych. Wykorzystujemy ją do znakowania koszulek sportowych z własnym nadrukiem, które będą idealne na maratony oraz zawody sportowe. Tą metodą tworzone są również poduszki z własnym nadrukiem, a także kubki z autorską grafiką. Foto kubki i foto poduszki będą doskonałą pamiątką np. po wakacjach albo idealnym prezentem dla bliskiej osoby. Korzystając z sublimacji tworzymy również wasze wymarzone portfele z własnym nadrukiem, worki z waszymi zdjęciami, śliniaki na zamówienie, a także puzzle ze zdjęciami, podkładki pod mysz lub pod kubek z własnym nadrukiem oraz śmieszne krawaty na zamówienie. Folia flex i latex - nadruk wykonany tą metodą jest bardzo cienki, dzięki temu dostosowuje się do materiału. Ta metoda pozwala nam na tworzenie wyjątkowych bokserek z własnym nadrukiem, to idealny prezent dla drugiej połówki. Torby bawełniane oraz plecaki z własną grafiką, produkty idealne do pracy, szkoły, a także na uczelnie. Folia doskonale sprawdza się również w znakowaniu bluz z własnymi projektami, a także koszulek polo z nadrukiem.
- Gdzie można składać zamówienia hurtowe?
- W przypadku zamówień hurtowych, prosimy odwiedzić podstronę Hurt.
- Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
- Nie, zamówienie można złożyć bez posiadania konta
Szybka wysyłka!
Ponad 96,2% zamówień udało nam się zrealizować w czasie do 24h.
253 892 zadowolonych klientów
15 lat doświadczenia na polskim rynku.
Solidne pakowanie produktów
Zapewniamy wysoką ochronę podczas transportu.